Gift For You reviews en ervaringen
Reviews en ervaringen Gift For You
rnBenieuwd naar wat anderen vinden van Gift For You? Lees hier een verzameling van beoordelingen en ervaringen. Ontdek door successen, tips, en klachten of Gift For You de keuze is voor jouw volgende cadeau.
rnOver Gift For You
rnOnderdeel van Wonderbox NL B.V., lanceerde Gift For You in 2014 cadeau-ervaringen. Het team biedt een breed assortiment aan beleveniscadeaus, waar je blijvende herinneringen aan overhoudt.
rnWaarom kiezen voor Gift For You
rnMet een aanbod van 12.500 belevenissen, 3 jaar en drie maanden geldigheid, en flexibiliteit in keuze en locatie, staat Gift For You klaar om jou te helpen met het perfecte cadeau.
rnIs Gift For You betrouwbaar?
rnMet meerdere awards en een Webshop Keurmerk registratie garandeert Gift For You kwaliteit en betrouwbaarheid in haar dienstverlening.
rnKlantenservice en klachten
rnVoor vragen of klachten is de klantenservice van Gift For You beschikbaar via telefoon, e-mail of een online contactformulier, met snelle reactietijden en een klantgerichte benadering.
rnWil jij ook beoordelen?
rnLaat jouw ervaring met Gift For You achter in een review. Help anderen een geïnformeerde keuze te maken door jouw inzichten te delen.
Dit is het ideale cadeau als je iemand minder graag mag. Het biedt vrijwel geen mogelijkheden, voornamelijk restaurants in Frankrijk en zonder optie om te ruilen. Absoluut niet aan te raden.
Ik had een geweldige ervaring met het borrelcadeau bij De Jingens in Hoek van Holland. Een warm welkom, uitstekende service en een fantastische borrel met genoeg eten. Het zonnige terras in de laatste week van september maakte alles compleet. Zeker voor herhaling vatbaar!
De procedure was onnodig ingewikkeld en vereiste te veel stappen. Een eenvoudige inlevering van de kaart bij de betrokken activiteit zou volstaan.
De werkwijze van dit bedrijf is verre van acceptabel. De website is gebruiksonvriendelijk en contact opnemen blijkt een hele opgave. Een aanzienlijk deel van het bedrag dat op de cadeaukaart stond, konden we niet gebruiken in het restaurant. We werden beperkt tot een vast menu, waar drankjes niet bij inbegrepen waren, waardoor we het resterende saldo verloren. Na het verhogen van onze kaart moesten we zes weken wachten op de nieuwe kaart. Het is beter om gewoon contant geld te geven; zo kan de ontvanger zelf kiezen waar ze het aan willen uitgeven.
Dit bedrijf is oplichterij; ze houden een deel van je cadeaugeld achter. Zoals iemand anders al zei: ze dwingen mensen tot extra kosten, wat pure oplichting is! Een cadeaubon van 50 euro bleek bij ons lokale restaurant De Lover in Kamerik slechts te resulteren in twee opties: een maaltijd van 45 of 60 euro. Uiteindelijk betaalde ik 10 euro bij aan gift for you, om vervolgens meer dan 60 euro, inclusief wijn, uit te geven. Toch werd er maar 49 euro van onze rekening afgetrokken, waardoor er 11 euro onverklaarbaar miste. Navraag leverde niks op. Gift for you claimt dat dit te maken heeft met kosten die niet gerestitueerd worden, zoals commissies en productiekosten, iets dat nergens op hun site vermeld staat. Dit is gewoon diefstal. Een cadeaubon van 60 euro zou gelijk moeten staan aan 60 euro korting. Koop geen cadeaubon bij dit bedrijf; ze zullen een deel van je geld stelen. Datum van ervaring: 21 juni 2023
De website was aanvankelijk erg onduidelijk. Ondanks dat ik aangaf een bon te willen gebruiken en alle benodigde codes invulde, was het proces frustrerend. De grote aantrekkingsknacht om meer bonnen toe te voegen en de onduidelijke activiteitenselectie, met minuscule lettertypes, waren storend. Toen de bestelling eindelijk door was en ik een bevestigingsnummer ontving, kreeg ik te horen dat de digitale cadeaubon binnen 15 minuten zou aankomen. Vijf uur later, zonder cadeaubon, maar het bedrag was al van mijn account afgeschreven. De eigenaresse heeft, ondanks het ontbreken van een duidelijke bestelling, het probleem voor ons én eerder voor anderen opgelost, ondanks de hoge prijs die zij aan Giftforyou moet afdragen. Mijn aanbeveling is om toekomstige bonnen te vermijden en direct bij de aanbieder te boeken.
Ik zou me echt schamen als ik dit als cadeau aan een goede vriend had gegeven. Proberen een hotelovernachting in Nederland te boeken is een ramp, omdat hotels niet meedoen of zeggen dat er geen kamers beschikbaar zijn. Omruilen voor een tegoed lukt nog wel, maar probeer dat tegoed maar eens voor een cadeaubon in te wisselen; dan word je tegengewerkt.
De website belooft een 'onvergetelijke ervaring', maar dat was het zeker - zij het op een negatieve manier. Het aanbod van hotels in Nederland is zeer beperkt en niet de beste kwaliteit. Het boeken buiten het seizoen is bijna onmogelijk, en verwacht extra kosten in het weekend, als boeken al mogelijk is. Het hele reserveringsproces is frustrerend. Kortom, een onvergetelijke negatieve ervaring. Absoluut waardeloos!
Erg slechte ervaring; je bent je geld kwijt omdat er geen reactie komt op e-mails en ze telefonisch onbereikbaar zijn.
Heb de gevraagde informatie op 16 november verstuurd en sindsdien radiostilte ervaren van wat ik nu een prutbedrijf noem. Het is al 30 december zonder enige vorm van reactie op mijn klacht/vraag. Compleet waardeloos.
Een keer besteld, nooit meer.
Na het plaatsen van een review op 7 november werd mij gevraagd mijn gegevens te verstrekken voor een mogelijke oplossing. Dit heb ik gedaan op 16 november. Er werd beloofd binnen 11 dagen te reageren, maar op 1 december had ik nog steeds niets gehoord. Na nogmaals contact te hebben opgenomen, beloofden ze weer binnen 11 dagen te reageren. Ik wilde enkel een huis&tuinbon in ruil voor mijn €135 tegoedbon, maar Giftforyou weigert elke vorm van medewerking. Dit is ronduit oplichterij.
Mijn voucher, ondanks nog geldig, is geblokkeerd onder het voorwendsel van eerder gebruik, wat niet waar is. De klantenservice van GiftforYou was ronduit slecht: onprofessioneel, onbegrijpelijk, onvriendelijk en het gesprek werd ook nog eens abrupt beëindigd. GiftforYou voelt als oplichting!
Met de verwachting van een gezellig etentje voor twee, leidden onze plannen tot een teleurstelling bij het inleveren van onze e-ticket. Bij betaling was het niet geldig omdat het ‘zogenaamd’ al gebruikt was - niet door ons. Contact met GiftForYou leverde geen oplossing op; starheid overheerste. Absoluut een afrader door deze misleiding.
NOOIT mee in zee gaan!
We hebben 135 euro betaald voor een tegoed, maar we kunnen het niet inruilen voor een eenvoudige cadeaubon. Er zijn geen opties in de omgeving om het op een andere manier te gebruiken. Als gepensioneerden zijn we beperkt in mobiliteit. Na lang wachten ontvangen we geen hulp van de klantenservice. Een teleurstellende ervaring met dit bedrijf.
Heb mijn punten ingeleverd voor twee vouchers, maar één heb ik nooit ontvangen. Al meer dan een maand zonder oplossing. Meerdere malen contact opgenomen via telefoon (waar ik lang moest wachten en geen oplossing kreeg) en email (geen enkele reactie).
Het verzilveren van een hotelvoucher bleek een ware nachtmerrie door het zeer beperkte aanbod en technische problemen op de website. Zelfs na vele pogingen tot contact en een hoop stress, geen oplossing van de klantenservice ontvangen. Zeer ontevreden en voor ons geen tweede keer.
Volledig onbereikbaar en reserveren is onmogelijk.
Met een 100 euro voucher voor een weekendje weg, bleek geen enkele boeking mogelijk. Na een lange wachttijd werd ik ook nog eens onbeschoft geholpen door de klantenservice. Advies: koop geen bonnen van Gift for You.
Een cadeau voor onze trouwdag gehad maar het is ons niet gelukt deze in te wisselen. Dit voelt echt als pure fraude.
Ik moest onnodig veel persoonlijke informatie invullen om mijn voucher te gebruiken, wat ik belachelijk vind. Uiteindelijk heb ik besloten de voucher te verscheuren. Een duidelijke afrader, die GIFTFORYOU.
Het aankoopproces verliep soepel, echter is het verzilveren van de aankoop een compleet ander verhaal. Het voelt als oplichting.
Een product dat niet werkt zoals beloofd, ongeacht de beschikbaarheid, snelle levering of redelijke prijs, is nutteloos. De activatiecode van de voucher werkt niet, wat riekt naar bedrog. Ik raad het ten zeerste af om dit aan te schaffen!
Onze ervaring is erg negatief. Zelfs binnen de horecabranche horen we klachten over deze dienst. De uitbetalingen zijn slecht en het contact is minimaal, vooral nu de horeca het al moeilijk heeft. Ik raad het af hieraan deel te nemen; het lijkt misschien een leuk cadeau, maar uiteindelijk veroorzaakt het alleen maar stress en teleurstelling.
Ik ontving een high tea cadeau vlak voor corona. Toen ik de bon wilde activeren, kreeg ik steeds een foutmelding. Na mijn informatie meerdere keren gemaild te hebben en lange wachttijden aan de telefoon, kan ik twee weken later de bon nog steeds niet gebruiken. Dit is niet de eerste keer dat ik problemen heb met een bon van dit bedrijf. Eens maar nooit weer.
Na het retourneren van een product en het bestellen van een nieuw exemplaar, wordt mijn retour niet correct in het systeem verwerkt, waardoor de betaling open blijft staan. Pogingen om contact op te nemen leveren niets op: geen reactie op drie e-mails en geen telefonische bereikbaarheid. Uiteindelijk wordt de zaak naar incasso gestuurd en ben ik verplicht te betalen. Absoluut geen aanbeveling voor dit bedrijf vanwege de ontbrekende service.
We hebben anderhalve maand van tevoren gereserveerd bij de Kolonist Heerhugowaard, welke op uw website genoteerd stond. Toch belden zij ons enkele dagen voor de brunch af omdat ze problemen hadden met het ontvangen van hun betaling via Gift For You. Ondanks dat, wordt er op mijn account vermeld dat ik de activiteit al beleefd heb, wat niet waar is. Pogingen tot contact leiden tot niets; we ontvangen geen enkele reactie. Het gaat hier om drie vouchers. Dit is echt niet acceptabel.
Anderhalve maand geleden reserveerden we bij de Kolonist in Heerhugowaard, zoals aangegeven in jullie lijst. Echter, vlak voor onze brunch kregen we een telefoontje met de mededeling dat het restaurant hun betaling niet kon claimen bij Gift For You, terwijl er bij mij staat aangegeven dat de activiteit al beleefd zou zijn – wat niet klopt. Wanneer we contact proberen op te nemen voor opheldering, krijgen we geen enkele reactie. Dit betreft drie vouchers en is simpelweg onacceptabel.
Na een cadeaubon besteld te hebben voor Moederdag, heb ik deze nog altijd niet ontvangen. Contact opnemen met de klantenservice blijkt lastig en mails blijven onbeantwoord. Telefonisch contact resulteert enkel in verzoeken om geduld, maar na meer dan drie weken is mijn geduld op. Ik raad af hier iets te bestellen.
Ik kreeg een Gift for You kaart ter waarde van €125. Volgens de instructies koos ik cafe Rutgers. De beloofde code voor twee gangen voor twee personen, ter waarde van €44,90, zou binnen 15 minuten in mijn mail zijn. Echter, deze code arriveerde pas na het etentje, waardoor het restaurant ons de volledige kosten in rekening bracht. Bij aankomst bij Rutgers bleek de code ook nog eens ongeldig. Bovendien kostte een enkel gerecht al meer dan het bedrag van de bon. Het restaurant voldeed niet aan het beloofde aanbod van twee gangen. Eindresultaat: ik moest betalen voor een cadeau dat waardeloos bleek te zijn.
FAQ (Veelgestelde vragen)
Is Gift For You een betrouwbare partij om zaken mee te doen?
Er zijn 48 beoordelingen geplaatst over Gift For You. Hun gemiddelde score is 3,3 waar 13% van de klanten heeft aangegeven dat ze opnieuw bij Gift For You zouden bestellen.
In welke sectoren is Gift For You actief?
Ik heb de beoordelingen van Gift For You goed gelezen. Wat nu?
Heeft u de beoordelingen van Gift For You gelezen en bent u ervan overtuigd dat dit een betrouwbaar bedrijf is om zaken mee te doen? Ga dan naar de website en plaats uw bestelling! Als u nog steeds niet zeker weet of Gift For You geschikt is voor u, kijk dan op webwinkelwijzer.nl en vind een bedrijf dat beter bij uw behoeften past. Hebben de beoordelingen van Gift For You u een positieve indruk gegeven? We verzamelen beoordelingen van alle grote bedrijven wereldwijd.